Philips SHE9501/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE9501/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Vincent13 12-03-2011
Geschreven voor: Philips SHE9501/00

Heb net vanmiddag deze heatset gekocht en moet zeggen ben zeer tevreden met mijn aankoop. Zit een diepe bas in en verder zit hij lekker wel een beetje irritant vind ik dat het rechteroortje langer is dan het linker maarja daar wen je wel aan.
Ben heel blij met mijn aankoop. :D

Beanske 10-06-2008
Geschreven voor: Philips SHE9501/00

Oortjes zitten goed, is wel even wennen maar ze vallen zeker niet uit. Vind de kortere snoer aan de linkerkant niet echt geslaagd.
Geluidskwaliteit is aanvaardbaar.
Geen supperkoop, wel goede oortjes.

Nats 01-05-2008
Geschreven voor: Philips SHE9501/00

Ik heb de in-ear koptelefoon nu enkele maanden in bezit. De pasvorm vind ik goed, zeker in vergelijking met mijn vorige 'niet in-ear'. Ik gebruik de de head-set momenteel vooral bij het joggen en de oortjes blijven goed zitten; je moet ze wel even goed inbrengen in je oor. Het geluid vind ik naar (volle) tevredenheid als gewone consument. De lengte van de kabel is OK (eerder te lang dan te kort :-). Het koppelstukje op het snoer is tijdens het trimmen lastig, het 'trekt' aan je oordopjes. Een clipje op het snoer kan dit voorkomen.
Al met al ben ik prima tevreden met deze headset en voldoet het aan mijn verwachtingen.

Johan Peter 23-02-2008
Geschreven voor: Philips SHE9501/00

Jammer dat men zijn reviews niet kan verwijderen zoals op een belangrijke internationale site [waarvan ik de naam niet mag noemen neem ik aan].
Dit wordt dus een 'edit' van mijn eerdere recensie van het produkt. De aanleiding is simpel. Ik heb twee exemplaren van de SHE9501 tegelijk gekocht en een jaar later hebben beiden het begeven. Ik kan onmogelijk dit produkt dat ik eerder vijf sterren heb gegeven nog aanprijzen. Het merkwaardige van Philips is dat het merk zeker in staat is hoogwaardige en duurzame topprodukten te fabriceren, maar helaas dus ook A-merk onwaardige. De SHE9501 blijkt daar dus toe te behoren. De SHB7102 en 7100 die ik tegelijkertijd heb aangeschaft en die tevens een lovende recensie van mij hebben gekregen verdienen deze overigens volledig. Dit zijn onmiskenbare topprodukten. Ik heb er ook een aantal kado gedaan en de reputatie van allemaal is onberispelijk. Ondanks Sennheisers dominantie worden deze modellenn tevens hooglijk gewaardeerd door onze oosterburen. Geen toekomstige edit van mijn kant wat deze hoofdtelefoons betreft dus.

Muzikant 21-02-2008
Geschreven voor: Philips SHE9501/00

Ik was op zoek naar iets kleins en heb de philips nav onderstaande review op de gok gekocht, en vind de oortjes helaas een grote tegenvaller!

Ze blijven niet zitten! Vaak nog niet eens als je rustig zittend je hoofd draait en de wrijving van het zogenaamd briljant bedachte asymetrische kabeltje met zelfs iets als je trui er voor zorgt dat het linker oortje (met het kortere kabeltje) uit je oor gaat! Bloedirritant, wat je ook blijft proberen om het beter te krijgen.

Ik ben professioneel muzikant en weet hoe koptelefoons horen te zitten tijdens het dragen. Ook weet ik hoe een goede koptelefoon klinkt: de philips doppen klinken matig. Ik heb inmiddels dus toch maar een grotere sennheiser px100 gekocht. Die blijft wel lekker zitten en klinkt wel goed.

Ik heb het ruim een week geprobeerd, maar beschouw de philips als weggegooid geld, jammer.